2014 m. spalio 21 d., antradienis

#11 15 mano mėgstamiausių dalykų



Šį sąrašą sudarinėti ypač sunku. Nesu išranki ir pasaulyje mėgstu tiek daug dalykų, kad sunku išsirinkti penkiolika svarbiausių! :) Dėl chaoso mano mintyse, eiliškumas neturi reikšmės...
Taigi, mano mėgstamiausi dalykai:
1. Bučiuoti mylimą žmogų.
2. Drybsoti lovoje, kai už lango lyja lietus.
3. Knygos, knygos, knygos.
4. Kai pagaliau sulauki kažko, ko laukei ištisas savaites.
5. Nedidelės išvykos/nuotykiai su brangiais žmonėmis.
6. Kava.
7. Kai tėvai šypsosi, ir aš esu to priežastis.
8. Glostyti kačiukus/šuniukus.
9. Gauti mielą žinutę iš savo simpatijos.
10. Juoktis prisiminus kvailystes, iškrėstas su geriausiais draugais ir stebėti nieko apie tai nežinančių žmonių veidus.
11. Kai vaikai patiki man savo paslaptis.
12. Saldumynai.
13. Bėgioti, o žiemą - slidinėti su slidėmis.
14. Surasti kažką, ką buvai ilgam pametęs.
15. Ir paskutinis, šypsotis ir dėkoti likimui už kiekvieną dieną!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą