2014 m. spalio 4 d., šeštadienis

#2 20 faktų apie mane

Taigi, tęsiu blog'inimo iššūkį - 20 faktų apie mane.
1. Turiu universitetinį išsilavinimą farmacijos srityje :))
2. Nuo vaikystės jaučiu baimę šunims (kinofobija, kažkas panašaus???), darau išimtį tik mažiems šunyčiams ir draugų/artimųjų auginamiems keturkojams.
3. Du kartus esu papuolusi į viešojo transporto avariją (ir vieną kartą pavėlavusi į avariją patyrusį autobusą), du kartus į avariją su automobiliu, vieną kartą buvau partrenkta automobilio (p.s.mano angelas sargas - sunkiausiai dirbantis pasaulyje, ačiū jam labai už tai!!!).
4. Zodiako ženklas - žuvys (galbūt dėl to jaučiu neapsakomą trauką vandens telkiniams ir baseinams :)) ).
5. Nesu bandžiusi ir niekada nebandysiu jokių narkotikų.
6. Laisvai kalbu lietuviškai ir angliškai, ne taip laisvai - rusiškai, teko mokytis vokiečių ir lotynų kalbų (ateity tikiuosi sąrašą papildyti).
7. Jau teko pakeisti tris gyvenamuosius miestus, 4 gyvenamąsias vietas.
8. Beveik visi mano artimiausi draugai - suvalkiečiai :)))
9. Mama sako, kad esu alergiška praktiškai viskam, kam žmogus gali būti alergiškas.
10. Studijų metu priklausiau 3 studentiškoms organizacijoms.
11. Turiu 7 pusbrolius ir 9 pusseseres.
12. Be proto mėgstu šokti, be proto!!!
13. Nesu turėjusi snapchat'o ir tumblr. account'o.
14. Pirma mano kelionė į užsienį buvo sienos su Baltarusija kirtimas grybaujant.
15. Turiu vyresnį brolį. Dėl to esu užsigrūdinusi.
16. Mėgstu grybauti, niekada nepasiklystu miške ir kaip tikra dzūkė "žinau vietas" :))))
17. 6 metai kaip turiu vairuotojo teises, kurių realiai patirčiai, deja negaliu prilyginti...
18. Vaikystėje turėjau rankos lūžį.
19. Sunkiai ištveriu šaltį, žąsies oda gąsdinu draugus net ir vidurvasarį.
20. Esu unikali!!! :))))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą